Benvolgudes famílies,
Arran de la situació d’excepcionalitat, la sol·licitud de beques ajuts individuals de menjador
per al curs 2020/2021 s’haurà de tramitar de forma telemàtica, a través de la web del
Consell Comarcal.
http://www.anoia.cat
Es podrá presentar la sol•licitud degudament emplenada i signada, juntament amb
la documentació seguint el protocol establert per cadascun d’ells i en les dates establertes.
En el cas de no poder fer el tràmit telemàticament, es podrá fer de manera presencial als
centres educatius concertant hora i dia per portar la documentació, a través del correu del
centre (a8014841@xtec.cat).
El termini de presentació de sol·licituds, tant online com presencial, s’ha establert de l’1 de
juny al 19 de juny.
Hi ha DOS TIPUS DE DOCUMENTS PER LA SOL·LICITUD:
1) Model 1: Servirà per totes aquelles persones que van demanar l’ajut el curs passat
(tant és el resultat que van obtenir). Aquest document és una declaració responsable on
indiquen que totes les dades del curs passat segueixen vigent i per tant no hauran de adjuntar
cap documentació.
formulari Model 1
2) Model 2: Servirà per totes les noves sol·licituds i per les que tenen variacions amb la
documentació presentada el curs passat (canvi de padró, separació dels pares...)
formulari Model 2
Restem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada