dilluns, 1 de febrer del 2016

ESTEM LLEGINT “LAS BRUJAS” DE ROALD DAHL



Els nens i nenes de la classe de cinquè varem rebre un regal molt especial durant aquestes festes de nadal, el llibre que porta per títol «LAS BRUJAS» de l'autor anglès Roald Dahl.

Roald Dahl es un escritor que es va especialitzar en contes per nens. Sempre es posiciona a favor d'ells, els defen i ataca la inocencia perduda pels grans, la seva manca de naturalitat i les falsedats del món que construeixen.

Aquest any es celebra el centenari del neixement de l'autor. Si vols més informació sobre la seva persona i les activitats que encara es fan en el seu nom pots vistar la seva pàgina web.




Durant aquest trimestre a les hores de lectura estem llegint conjuntament aquest llibre, i per donar-li més emoció a la lectura, l'altre dia, varem sortir al bosc a llegir.






















OPINIONS:
M'ha agradat anar a llegir al bosc perquè he anat amb els meus amics i companys. També m'encanta el llibre «Las Brujas». He estat molt a gust llegint el llibre amb els meus companys.
Ha sido una aventura fascinante.
LUCIA


M'ha agradat molt sortir a llegir perquè hem fet consens amb els companys i també ha sigut bo sortir al bosc perquè hi havia un bon ambient per llegir un llibre de bruixes. Ha sigut molt divertit!


ARIADNA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada